LONDON

26. 11. 2015 sva ponovno odpotovali v mojo najljubšo prestolnico – čarobni London. Da boste lahko z nama podoživeli potovanje, sva pripravili tale zapis, ki ga dopolnjuje cel kup fotografij najinih londonskih dogodivščin.

Kaj sva počeli v Londonu? Poleg službenega dela sva si želeli ogledati čim več modnih trgovin (itak), začutiti božični utrip mesta (to je v velikih mestih nekaj čisto posebnega) in dobiti nove inspiracije za pomladno/poletno kolekcijo (komaj jo čakam). Zelo ugodne letalske karte iz Ljubljane do letališča Luton ponuja madžarski nizkocenovni letalski prevoznik Wizz Air. Že od prej imava cel seznam krajev in trgovin, ki jih ponavadi obiščeva, saj vedno presenetijo. Preko Instagrama sem naključno izbrala nekaj restavracij, saj radi poskušava nove stvari in London je res pravi prostor za to.

1. dan: četrtek

Že od nekdaj imam rada letališča. Tam se počutim svobodno in imam občutek, da je možno vse. Rada tudi opazujem množico ljudi, ki hiti meni neznano kam. Neverjetno, kako se v dvournem poletu dež spremeni v sneg, nato prideš v sonce, si obkrožen z mehko peno oblakov, ti se počasi razkropijo in že začenjaš videti prve obrise tebi tako ljubega, skoraj domačega velemesta.

London: mesto luči

City of Blinding Lights je pesem skupine U2, ki si jo vedno zavrtim, ko pridem v London (Bono je v pesmi razmišljal, kaj ti veliko mesto lahko ponudi ter vzame, navdihnila pa sta ga London in New York).

Prvi dan sva zaključili z večerjo v The Manor. Komaj sva našli restavracijo, saj je bil minimalistični vhod skrit v stranski ulici, kamor drugače sigurno ne bi zašli. Topel, prijetno zatemnjen in dizajnerski prostor, kjer je vsak stol, krožnik in pribor drugačen a še vedno vse deluje kot celota. Jedi na krožnikih so izgledale kot prave umetniške postavitve. Njihova korenčkova torta z aromatičnimi božičnimi začimbami, pistacijami in posušenimi rezinami klementin … NJAMI, zagotovo ena najboljših sladic v mojem življenju (še se bom vrnila 😀 )!

2. dan: petek

Zraven sem vzela nov MARTISE plašček, ki se je izkazal za izjemno toplega (super, pripravljena sem na mrzle dni). Selfridges je za naju “must see” veleblagovnica, kjer se vedno ustaviva že pri izložbah. Noro! Tokrat je tema izložbenih oken horoskop, v vsakem je prikazano eno od 12 astroloških znamenj. Izložbe s skupnim imenom Journey to the Stars (Pot do zvezd) so začeli pripravljati že septembra 2014 , v realizacijo pa je vloženih več kot 30 000 ur dela. Posebno okence je namenjeno prvemu viskiju, staranemu v vesolju, Ardbeg. Razstavljenih je tudi nekaj oblek vodilnih britanskih oblikovalcev na temo novega dela filma Star Wars. Za namestitev izložb so potrebovali 178 ur in skoraj 100 ljudi, ki so več dni v izmenah delali 24 ur na dan, za tla pa so porabili več kot 2 toni bleščic (neverjetno!). V Selfridges lahko dobiš prav vse. Dizajnerske obleke, torbice, dodatke in čevlje, ki jih drugače gledava le na internetu (hehe, v trgovini sva bili navdušeni kot dva majhna otroka). Čudovit je tudi oddelek dodatkov za dom ter pa seveda oddelek z božičnimi darili in okraski, kjer bi nakupil kar vse. Večer sva zaključili s sprehodom do predela Covent Garden ob vzhodnem delu londonskega West Enda in velikim krožnikom odličnega (res odličnega) sushija v Sticks’n’Sushi.

3. dan: sobota

V soboto sva imeli kosilo v predelu Kings Cross (ja, to je tam, kjer je Harry Potter šel na vlak do Bradavičarke – in ja, večkrat sem prebrala vse knjige 😀 ), čisto zraven znamenite šole za modno oblikovanje Central Saint Martins. Restavracija The Grain Store je v središče krožnikov postavila zelenjavo, sam prostor pa briše meje med kuhinjo in jedilnico. Dekoriran je s kuhinjskimi pripomočki (iz stropa zraven luči visijo različne posode in kuhalnice). King’s Cross je drugače eden najnovejše prenovljenih londonskih predelov z novimi stavbami, ulicami, domovi, javnimi parki in trgi. V Londonu nisi prava modna navdušenka in turistka, če se ne sprehajaš z roza črtasto vrečko, ki jo dobiš po nakupih v Victoria’s Secret (Viktorijini angelčki so se po tv ekranih letos sprehodili 8. decembra na najbolj gledani modni reviji – najdražji modrček za 2 milijona dolarjev je tokrat nosila manekenka Lily Aldridge). Tu so se pripravili na božične praznike z zabavno ponudbo prazničnega spodnjega perila in spalnih srajčk.

4. dan: nedelja

V nedeljo sva dopoldne namenili muzeju Victoria&Albert,  kjer sva bili že večkrat, a ga še vseeno nisva videli niti pol (v Londonu je večina muzejev in galerij brezplačnih za ogled). V&A je največji svetovni muzej dekorativne umetnosti in oblikovanja s stalno zbirko, ki vsebuje več kot 4,5 milijonov predmetov. Ogledali sva si razstavo japonske kulture in umetnost 19. stoletja. Ko se sprehajaš med renesančnimi kipi in skulpturami, dobiš resnično spoštovanje do vseh starodavnih umetnikov (5 m visok Michelangelov kip Davida, 7,5 m visoka Vrata paradiža-Lorenzo Ghiberti). Drugo polovico dneva sva namenili Harrodsu. Sedem nadstropij in 330 oddelkov, kjer se dobi najboljše modne, gospodinjske, tehnološke in prehrambene izdelke (vauu). Mami sem peljala pogledati še Winter Wonderland v Hyde Parku, kjer je zabaviščni park, drsališče, ponujajo pa tudi ogromno različnih slaščic, palačink, kuhano vino (tega sva sprobali:P), pivo, vročo čokolado, darila in še veliko drugih božično obarvanih atrakcij.

5. dan: ponedeljek

V ponedeljek je bila na vrsti trgovina Victorie Beckham na Dover Street, ki je septembra praznovala eno leto obstoja. Da je zunanjost trgovine bolj podobna galeriji, je trgovina spredaj zasnovana kot preprosta steklena fasada brez oken, na vhodu iz drsnih betonskih vrat pa te prijazno pozdravi vratar. Arhitektka Farshid Moussavi je ustvarila razgiban, arhitekturno zanimiv in izčiščen prostor z visokimi kasetiranimi betonskimi stropi. Oblačila visijo na verigah, edini dodatki v prostoru pa so masivne lesene klopi geometrijskih oblik. Nadstropja povezuje široko stopnišče, stene pa trenutno krasi umetniški napis v žvahni modro akrilni barvi britanskega umetnika Eddiea Peakea (en dan prej je Victoria na svojem Instagram profilu ravno objavila fotografijo z Evo Longoria, ki si je prišla ogledati trgovino). Sosednja trgovina je Dover Street Market, najbolj dizajnersko odštekan prostor v sedmih nadstropjih. Oblikovala jo je Rei Kawakubo, modna oblikovalka blagovne znamke Comme Des Garçons, ki je glavna znamka trgovine. Vsako leto povabijo ostale prodajane (predvsem avantgardne) znamke, da pripravijo umetniške inštalacije znotraj trgovine. Tako lahko oblačila kupuješ med barakami iz valovitega železa. Večerjali sva v perujski restavraciji Pachamama, imenovani po inkovski boginji plodnosti (Mati Zemlja). Okus hrane je res nekaj posebnega zaradi drznih sladko-kislih kombinacij. Zelo nenavadno. Krožniki so manjši, koncept restavracije pa je takšen, da si naročiš več jedi in jih deliš z ostalimi, kot z njimi deliš ljubezen. V Pachamami naj bi stregli tudi najboljši burger v Londonu (to morava še poskusiti in se prepričati:D). Ceviche je jed marinirane surove ribe ali morskih sadežev. Izbrali sva brancinovega z redkvijo in tigrovim mlekom, ki je perujski izraz za marinado iz citrusov (ponavadi vsebuje limetin sok, čili, poper, sol in čebulo). Tudi lososov triadito z rdečo peso in avokadom je bil mariniran v omaki iz citrusov in je imel prav tako kiselkast okus, vse kreacije pa so izgledale naravnost čudovito. Večerjo sva zaključili s perujsko čokolado s kvinojinim sladoledom (zanimivo dobro). Pregledali sva tudi vse izložbe na Old Bond Street. Dobiš občutek, da tam znani oblikovalci kar tekmujejo, kdo bo imel lepše izložbeno okno in katera stavba se bo bolj svetila. Najbolj mi je bila všeč izbložba trgovine Alexander McQueen, kjer so čudovita obleka, torbice in nakit prepleteni s praprotjo in drugimi rastlinami, da ustvarijo občutek gozdne pravljičnosti. Potovanje sva zadovoljni in hvaležni zaključili z večernim sprehodom mimo glavnih londonskih znamenitosti: Piccadilly Circus, Trafalgar Square, Westministrska palača, Big Ben, London Eye. Komaj čakam, da se januarja zopet vrneva!

Brez komentarjev

Pustite sporočilo

Vašega e-poštnega naslova ne bomo objavili.

KONTAKT

Delovni čas:
PONEDELJEK-PETEK
7.00 – 15.00

Ostali termini za stranke tudi po dogovoru